czwartek, 5 sierpnia 2010

Howgh!
Witajcie (Jeśli ktokolwiek będzie to czytał:)) . Po latach bardzo nieregularnego pisania tekstów dziennikarskich dotyczących "gliwickiej kultury", w końcu dojrzałem do tego, żeby stworzyć coś na kształt bloga. Ale uprzedzam - jest to moje pierwsze podejście do blogowania, i - jak to pierwsze podejścia - zapewne mało doskonałe.Na początek parę opinii "ludzi z branży" o moich tekstach - niektóre wydają mi się nawet zabawne:), wiele się także dzięki nim nauczyłem.
Uwaga: cytaty nie mają na celu wykpienia osób, które notabene bardzo cenię; jedynie ukazać jak "ciekawa" bywa praca dziennikarza.

Bardzo cenię Pana pióro i precyzję wypowiedzi.– dj
ten twój tekścik całkiem fajny. Nie ma do czego się dopierdolić. – ło
Mała uwaga - zawsze tytuł. To wiesz, ale pewnie nie miałeś koncepcji.– ml
mój ulubiony krytyk musi powiedzieć co myśli o tym spektaklu i koniec- mk
Dziękuję za tekst. Jest bardzo dobry i  szkoda go ciąć.(...)Podziwiam twoją wiedzę.-ml 
Masz talent do pisania, robisz to bardzo dobrze.-ml
Byłabym głęboko nieszczęśliwa gdyby w tej formie to się miało publicznie ukazać– eg
Podoba mi się twoja koncepcja.(...) to będzie dobry tekst, bo ty masz potencjał.–ml
artykuł pierwsza klasa :D serio w całości poszedł? miejscami niezły pogrom siałeś:) –pj 
mam prośbę. Nie pisz o ilości nadesłanych filmów. - btw  
Potrzebuję teksty o kiermaszu i cmentarzu (...) Rozumiem  kłopoty zdrowotne. Napisz i wyślij.–ml
Proszę o skrócenie wywiadu do 3800 znaków. Jeżeli nie zrobisz tego sam, ja będę musiała  to zrobić. A tego, jak piszesz, nie lubisz:)–mtj 
Bardzo dobrze się czyta twój wywiad. Sprawny, ciekawy, postacie nie papierowe, wypowiedzi żywe. Nie przewiduję wycinanek.–ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz